MAINOSTAJILLE

Uudenlainen yhteistyömalli
Wellnessmalli- kilpailu tarjoaa loistavan mahdollisuuden saada oma tuote tai brändi hyvinvoinnista kiinnostuneen kohderyhmän tietoisuuteen sosiaalisessa mediassa. Sisältöä tuottavatkin motivoituneet Wellnessmalli-kilpailun finalistit. Kampanjat toteutetaan finalistien sosiaalisen median kanavissa.

Kilpailijat koulutetaan 6kk finaalin aikana someammattilaisiksi. Finalistit opettelevat sometaitoja laajasti kolutusviikonloppujen aikana. Koulutusjaksoon kuuluvat myös erilaiset osa-kilpailut, jotka pohjautuvat koulutusviikonloppujen aiheisiin. Kilpailun yhteistyökumppaneille suunnitellaan näin ollen somekampanja, jonka finalistit toteuttavatkin kilpailuhengessä. Jokainen kampanja laaditaan yhteistyökumppaneiden tavoitteiden mukaisesti valittuna ajankohtana.

Kampanjaan on käytettävissä 8-10 hyvinvointialan vaikuttajaa.

Laaja näkyvyys & oikeanlainen imago
Wellnessmalli.fi blogimedian ja finalistien somekanavien kautta tavoitat laajan kohderyhmän! Somekanavien lisäksi kilpailu, ja sen yhteistyökumppanit, ovat myös vahvasti esillä mediassa joka vuosi.

Wellnessmalli- voittaja ratkeaa I Love Me – messuilla, missä yhteistyöyrityksen on mahdollista saada finalistit vierailemaan pisteellä / esittelemään tuotetta koko messuviikonlopun ajan! I Love Me- messujen lavalla nähdään myös joka päivä Wellnessmalli Show, missä jokainen yhteistyökumppani näkyy sovitulla tavalla.

Wellnessmalli- kilpailu on hyvinvointialalla tunnettu hyvästä imagostaan. Jokainen kilpailija on allekirjoittanut sopimuksen, ja onkin sitoutunut noudattamaan kilpailun arvoja.

Bongaa tulevaisuuden tähdet
Wellnessmalli- kilpailun kautta on myös mahdollista päästä tekemään yhteistyötä tulevaisuuden tähtien kanssa. Kun yhteistyö käynnistetään jo uran alkuvaiheessa, voidaankin saada tähden kanssa loistava startti pidemmällekin yhteistyölle!

Ajankohta
Wellnessmalli- kilpailu on 6kk ajanjakso, jokaisen vuoden huhtikuusta lokakuuhun. Yhteistyö voi sijoittua koko finaalijakson ajalle, tai olla yksittäinen ja erillinen lyhytkestoinen kampanja.

Seuraa meitä